You are currently viewing פריוויו למשחקי יום ראשון – טעמה של שגרה / עמיחי קטן

פריוויו למשחקי יום ראשון – טעמה של שגרה / עמיחי קטן

הערב מצפים לנו שישה משחקים, חלקם מעניינים יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד מהם לא נכלל בראש רשימת הצפייה של איש מאיתנו כנראה מצד אחד, אם כי זה גם רחוק מלהיות שעמום בנוסח ניקס מהצד השני, למעט משחק אחד, עליו מומלץ לדלג, אלא אם אתם סובלים מנדודי שינה.

ועכשיו – נתחיל:

22:00 קליבלנד קאבלירס (7-4) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (4-7):

קליבלנד מגיעה למשחק הזה אחרי יומיים מנוחה, ובתחושה בסך הכל די טובה. הקבוצה נראית טוב יותר מהצפוי, וכך גם המאזן, והקו הקדמי של לאב ותומפסון נראה כרגע מהטובים בליגה. סקסטון, גארלנד וקלארקסון לוקחים את הכדור בתורות, ובסך הכל הקבוצה נראית סביר, אבל כמובן לא מספיק נגד הקבוצות הבכירות בליגה.

פילי מגיעים אחרי הפסד בהארכה באוקלהומה, וניתן לזהות שמחסור בשחקני חמישייה פוגע בהם יותר מאשר כל קבוצה אחרת שאינה גולדן סטייט. אמביד נע בין לא לשחק מספיק ובין לשחק יותר מדי, בזמן שהאריס והורפורד לא ממש פוגעים וסימונס לא ממש זורק, והתוצאה המתבקשת היא 4 הפסדים ב-6 המשחקים האחרונים.

המפתח של המשחק הוא בקווים הקדמיים של הקבוצות, ובעיקר אל הורפורד. היכולת של הורפורד לתפקד גם כ-4 וגם כ-5, גם בהגנה וגם בהתקפה, תקשה מאוד על קליבלנד.

רמת עניין של משחק: B- – קליבלנד נראית טוב מהצפוי ופילי לא מאוד מרשימה. יש כאן סיכוי להפתעה.

הימור: פילי ב-8.

22:30 סקרמנטו קינגס (7-4) – בוסטון סלטיקס (1-10):

המלכים מגיעים אחרי הפסד צמוד ללייקרס, ובעיקר עם תחושה שהם סוף סוף נכנסים לעניינים. אחרי פתיחת עונה רעה הם ניצחו 4 מ-5 המשחקים שקדמו להפסד הזה, והרוטציה מתחילה להתחבר קצת יותר טוב. באדי הילד ואחוזיו מחוץ לקשת הם המשתפרים המרכזיים, והקינגס מתחילים להזכיר את הקבוצה המהנה של העונה שעברה.

הסלטיקס כרגע הקבוצה הטובה ביותר בליגה, והם רושמים 10 ניצחונות רצופים. אמנם הרצף לא נעצר עד כה, למרות הפציעה של גורדון היוורד, אבל כשהמדגם הוא ניצחון צמוד על הקבוצה החלשה בליגה (גולדן סטייט) זה כנראה לא אומר הרבה.

המפתח של המשחק הוא הפורוורדים של הסלטיקס. יש להם כמה כאלה מוכשרים ועדיפים שיקשו מאוד על הקינגס בשני צידי המגרש.

רמת עניין של משחק: B+ – הסלטיקס ברצף ניצחונות מרשים והקינגס רוצים להצטרף למירוץ הפלייאוף במערב.

הימור: בוסטון ב-6.

1:00 אורלנדו מג'יק (7-5) – וושינגטון וויזארדס (7-3):

אורלנדו מגיעים אחרי 2 ניצחונות בית רצופים ובתחושה שהם מתחילים לצבור מומנטום. ההגנה ממשיכה להיראות מצוין, והשיפור הקל של ההתקפה מספיק כדי להתחיל להיראות כמו מועמדת לפלייאוף המזרחי. גם זה משהו…

בוושינגטון בראדלי ביל מתרגל להיותו בודד במערכה וכמות הזריקות שלו נראית בהתאם עם 29.7 נקודות ב-22.7 זריקות. פי ג'יי וושינגטון נותן לפעמים הצגות ואייזאה תומאס מבליח לפעמים בתצוגות קליעה, אבל בסך הכל די משעמם שם בבירת ארה"ב.

המפתח של המשחק הוא ניקולה ווצ'ביץ' שפתח לא טוב את העונה, אבל נגד וושינגטון הוא אמור להסתדר בצבע.

רמת עניין של משחק: D+ – אורלנדו היא אולי מועמדת להגיע לפלייאוף, אבל תעשו לעצמכם טובה אם תזפזפו הלאה.

הימור: אורלנדו ב-13.

1:00 ממפיס גריזליס (7-5) – דנבר נאגטס (3-8):

ממפיס מגיעים במומנטום חיובי של שלושה ניצחונות רצופים, וכולם צמודים מאוד והוכרעו ממש ברגעים האחרונים. מוראנט כרגע מוביל בגדול במירוץ לתואר רוקי העונה עם 18.9 נקודות ו-6 אסיסטים למשחק, ומוביל רוטציה של 8 שחקנים שמקבלים 21-31 דקות במשחק. ממפיס כמובן לא צפויים לעלות לפלייאוף, במיוחד אם הם רוצים לשמור על הבחירה שלהם המוגנת טופ 6, אבל מוראנט מפתח הרבה אופטימיות אצל הדובים.

דנבר מבחינתם לא מרוצים כל כך מהיכולת, אבל המאזן ממקם אותם בצמרת הגבוהה של הליגה, והם מצליחים לנצח גם כשהם לא נראים טוב, וזה מה שחשוב. יוקיץ' לוקח על עצמו יותר בכמה משחקים האחרונים, אבל האחוזים שלו עדיין בעייתיים, כמו גם של רוב נגיסי העוף שקולעים כקבוצה 43% מהשדה בלבד. הניצחונות בכל זאת מגיעים בקצב של 60 בעונה, ובדנבר יהיו מאוד מרוצים מתוצאה כזאת.

המפתח של המשחק הזה הוא קרב הרכזים בין מארי ובין מוראנט. מי מהם שיוציא לפועל טוב יותר יוכל לסייע לקבוצתו לשלוט בקצב ולייצר ריצות.

רמת עניין של משחק: B – אנחנו מחכים לראות שיפור ביכולת של דנבר או הפסדים של ממפיס בתדירות גבוהה יותר. היום ייתכן שנראה את שניהם.

הימור: דנבר ב-12.

2:00 ניו אורלינס פליקנס (9-3) – גולדן סטייט ווריורס (11-2):

הפליקנס ממשיכים לחכות לבואו של גואל ציון, או ציון הגואל, ובינתיים מתמקדים במשחק ריצה שמנפח את הסטטיסטיקות שלהם ושל יריבותיהם. הנהנה העיקרי הוא ברנדון אינגרם שרושם העונה 25.9 נקודות ב-60.8% אפקטיבי נפלא מצד אחד, אבל לא מצליח לשמור על בריאות מצד שני, ומחזק את ההתלבטות לקראת סיום חוזהו בקיץ. הולידיי, פייבורס ורדיק המנוסים מתחילים להרגיש זקנים ומחכים אולי לטרייד שיהפוך את הקבוצה ליותר צעירה, ואותם ישלח לפלייאוף.

גולדן סטייט ממשיכים להפסיד בלי הספלאש בראדרס, וכעת מצטרף אליהם גם ראסל עם פציעה של לפחות שבועיים, מה שיחזיר כנראה את החמישייה של קיי באומן, ג'ורדן פול, גלן רובינסון, אריק פסקאל ו-ווילי קאולי סטיין לדקות משותפות, גם אם דריימונד גרין יקבל הזדמנות להוכיח משהו מהחמישייה הפותחת בלי כוכבים לידו. בסן פרנסיסקו מאמינים שיש להם קונטנדרית לעונה הבאה ביד, וכעת הם באודישנים לרול-פליירס. ייתכן שהם צודקים, אבל כרגע זה לא נראה משהו.

המפתח של המשחק הזה יהיה במשחק הריצה. הקבוצות מחזיקות בשתי ההגנות הגרועות בליגה, ושתיהן אוהבות לרוץ בהתקפה, אך מאפשרות גם ליריבות לרוץ. מי שתצליח לרוץ יותר טוב כנראה תנצח.

רמת עניין של משחק: C – משחק די חסר משמעות בין 2 קבוצות שכבר מוותרות על הפלייאוף, אבל צפוי להיות קצב התקפי ומהנה.

הימור: גולדן סטייט ב-6.

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (2-10) – אטלנטה הוקס (8-4):

הלייקרס בינתיים שמחים ומאושרים. הפסידו העונה רק לאלופה ולפיינלס MVP, ומחזיקים במאזן השני בטיבו בליגה. לברון לקח צעד אחורה בכל הקשור לקליעה, וכעת מאפשר לדיוויס לבוא לידי ביטוי, ושומר על רעננות לקראת רגעי ההכרעה. הצוות המסייע רחוק מלהדהים, אבל דני גרין, קוזמה, בראדלי שעכשיו פצוע, הווארד ומגי מוכיחים עד כה שהם ראויים לדקות, ואת עיקר הטון נותנת ההגנה המצוינת שעצרה במשחק האחרון את הקינגס על 97.

אטלנטה מגיעים בבק-טו-בק, אחרי שחטפו 150 נקודות מהקליפרס ללא קוואי, אבל עם פול ג'ורג' בהופעת ענק. טריי יאנג לא מאוד יציב עדיין, במיוחד לא בכל הקשור לאחוזים, אבל מצליח להחזיק את ההוקס מעל המים, גם ללא ג'ון קולינס המושעה. ג'בארי פארקר נראה טוב יחסית במשחקים האחרונים, לפחות בצד של המגרש עליו כן משלמים לו, כאשר במשחק נגד הקליפרס הוא קלע פחות מ-20, לראשונה אחרי 4 משחקים.

המפתח של המשחק הוא טריי יאנג. אם הוא יצליח לקלוע באחוזים טובים ולשתף את חבריו, הלייקרס יצטרכו להעלות הילוך בשלב מוקדם, והמשחק יהיה צמוד בהרבה מהצפוי. יאנג אמנם שיחק גם בלילה הקודם, אבל זה היה המשחק עם הכי קצת דקות שלו העונה, מלבד המשחק בו הוא נפצע באמצע, ואחרי שהוא נשמר על ידי בברלי, גם דני גרין צמוד אליך זה סוג של נחמה.

רמת עניין של משחק: Bּּּּּּּ+ – הלייקרס נראים כמו קונטנדרים, מה שהופך אותם למועמדים קבועים לצפייה, וגם טריי יאנג, וסגנון המשחק הייחודי שלו, שווים צפייה לרוב, אבל פער הרמות על הנייר גדול מדי.

הימור: הלייקרס ב-17.

וחידה קטנה לסיום: אמש במשחק נגד ההוקס קלע פול ג'ורג' 37 נקודות נגד אטלנטה בפחות מ-21 דקות של משחק. מי השחקן היחיד חוץ ממנו שקלע כמות כזאת או יותר של נקודות ב-21 דקות או פחות?

(בונוס – כמה שיותר פרטים על המקרה… התשובה המלאה שלי בסיקור של מחר)

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
Subscribe
Notify of
392 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידו גילרי
Admin
4 years ago

מכיוון שכבר בדקתי הבוקר אני לא אקלקל עם התשובה. אבל היה שווה את הבדיקה.

צ'יטה עם סטפבק

ערב די משעמם ובנאלי.

קאבס פילי יהיה צמוד מהצפוי אבל אמביד יכריע. סימונס ינפח מספרים אפקטיבים בדאנקים ולייאפים.
לאב וטריסטן בהרצת מנייה שמישהו יאכל את הלקרדה מהם חח, אזהרה מהציטה לא לגעת בהם! מי שלא מקשיב על אחריותו בלבד.

הלייקרס ירמסו את ההוקס ויעשו קבורת נץ שלישית. יהיה גארבג מהדקה הראשונה. הרוקים כבר עייפים במערב רגילים לקולגים במזרח ועוד נתנו להם בק טו בק באל איי 🤣
יאנג לא יעזור, נקווה לפחות שינפח סטט.

בוסטון קינגס ילך עד הבאזר בוסטון ינצחו סביב 2 3 הפרש.
גם מגיק ווש יהיה צמוד

דנבר תנצח את ממפיס בקטנה

ה משחק של הערב זה שקנאים לוחמים צחוקים, לונזו ישחק? זה כרטיס חובה לונזו vs דריי

לגבי החידה קליי תומפסון?

YanivK
YanivK
4 years ago

איזה יחס אתה נותן לי שיש מכות בין אעבוד לתומפסון

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  YanivK

סיכוי של 30 אחוז נראה לי. אמביד יבוא קצת רגוע אין לחץ מול נקאבס אם יהיה אז האחוזים יעלו

עידו גילרי
Admin
4 years ago

קליי עשה 37 ברבע אחד אבל שיחק יותר דקות במשחק כולו.

צ'יטה עם סטפבק

גילרי וגיא

יש הסכמה לטרייד סימונס על רוביו אוברה וביינס?

עידו גילרי
Admin
4 years ago

עניתי לך כבר שתצטרך מישהו אחר במקום אוברה כדי שאסכים.

צ'יטה עם סטפבק

נו אל תהיה כזה. טוב במקום ביינס יקח את קאם גונסון יחד עם אוברה ורוביו הולך?

עידו גילרי
Admin
4 years ago

מה לא היה ברור במה שאמרתי?

צ'יטה עם סטפבק

יעני אוברה אנטצבל יחד עם בוקר ואייטון?
רוצה גם בחירת דראפט? אני מוכן לנהל מומ. אפילו מציע את הורפורד אבל הוא מקבל ככ הרבה נראה לי יותר מכל הקבוצה שלכם בלי בוקר 🤣🤣

עידו גילרי
Admin
4 years ago

בגדול כן – כי זו המקבילה שלנו לדריימונד גרין. אסור לוותר על שחקנים שמדביקים לך את הקבוצה.

צ'יטה עם סטפבק

אני איתך גילרי רק שאוברה הרבה יותר טוב מגרין אבל כן אני גם לא הייתי מוותר עליו.

אשך טמיר המקורי

דריימונד זה דבק נגרים

צ'יטה עם סטפבק

חחחח אשך הרגת אותי דבק נגרים זה ענק

צ'יטה עם סטפבק

טוב תזכור שסימונס יהיה בראשמור אתה תיזכר כמנגר שלא לקח אותו תמורת אוברה..

עידו גילרי
Admin
4 years ago

נו אתה יודע שאף אחד כאן לא חושב שסימונס יהיה בראשמור.

צ'יטה עם סטפבק

יש מישהו אחד…

עידו גילרי
Admin
4 years ago

NO ONE

צ'יטה עם סטפבק

😂😂😂😂 חזק

אשך טמיר המקורי

הוא אוטוטו שם

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מלמדים בבורסה על זה, פילי לא למדו על מכירת מניות בזמן, פעם היו באתר אלא שהסכימו לתת את לילארד על סימונס פילי פעם אחר פעם לא מוכרת מניות בזמן.
.
גם אני חושב שסימונס יגיע לראשמור של הנגרים חוטבי העצים , מקומו שם מובטח

חגי "התותח" ניסני
Editor

לא מבין את זה. מצד אחד אתה רושם עליו כמה הוא פח מצד שני אתה דורש עליו מחיר מופקע. תחליט. אם הוא כזה פח נגר למה להחזיק אותו? ועוד תמורת 3 שחקנים שנותנים יופי של ריצה כשאחד מהם צעירון אחד אחלה עושה משחק והשלישי נראה בעונת קריירה? מה הקטע?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מופקע? רוביו ביינס ואוברה? זה ממש לא מחיר מופקע , סימונס שחקן בינוני + לא אולסטאר ולא שווה מקס

צ'יטה עם סטפבק

מופקע? אם רוביו וביינס היו צעירים יותר הייתי רק עליהם עושה אבל הם מבוגרים כבר וזה לא שהם ישדרגו אותי לאליפות. המטרה שלי זה אליפות לכן אני צריך את כל השלישייה לא סתם להחליף שחקנים וזה ממש לא מחיר מופקע עבור שחקן שתופסים ממנו.
תשאל אותה שאלה על דונציץ ואז תראה את התשובה חח ההבדל בין כוכב לסתם נגר מנופח כמו סימונס. מחיר מופקע הרגת אותי עכשיו כאילו ביקשתי קאווי ופול גורג. העיפו את אוברה בחינם שנה שעברה על חוזה נגמר של אריזה גם את ביינס רק אל תשכח.
ואגב בליגה במציאות לסימונס יש ערך מופקע אני הייתי יכול להוציא עליו ממנגרים שתופסים ממנו ראשמור.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

מישהו אגב נתקל באיזו שמועה מה הסיפור עם וינס קארטר?

צ'יטה עם סטפבק

איזה סיפור?

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אני לא יודע – זה בדיוק העניין. אבל הוא כבר 4 משחקים לא עם הקבוצה ולא בגלל פציעה.

צ'יטה עם סטפבק

אהה חשבתי זה בגלל הזיקנה כבר..
תשלח את מנחם לשכן שלו ברונו פרננדו מקור פנים לא יחשדו בו בהדלפה לארץ הקודש

מנחם לס
Admin
4 years ago

עוד לא יצא לי לפגוש אותו

אשך טמיר המקורי

DNP – OLD

עידו גילרי
Admin
4 years ago

לא, זה ממש לא זה – PERSONAL REASONS,
נקווה שהכל בסדר.

אשך טמיר המקורי

זיקנה זו סיבה אישית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מוזר
אתמול היה כתוב שהסלטיקס נסעו באוטובוס מסאן פרנציסקו לסקרמנטו. אני יודע שזה לא רחוק אבל לא נשמע הגיוני שלקחו נסיעה באוטובוס כשטיסה לוקחת 40 דקות עד שעה ויש להם מטוס קבוע שמשרת אותם במהלך העונה.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

מאד הגיוני. זו נסיעה ממש קצרה. עכשיו הטיסה אולי קצרה אבל צריך להגיע לשדה התעופה וממנו -לא שווה את כל ההאסל.

מנחם לס
Admin
4 years ago

אולי למטוס היה פנצ'ר בגלגל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  מנחם לס

🙂
אני חשבתי שמדובר בנסיעת גיבוש.

עידן
עידן
4 years ago

ערב לא משהו.
המשחק המעניין היחיד הוא סקרמנטו-בוסטון.
אבל זה יצא טוב כי יש היום פוטבול
20.00-בולטימור-יוסטון
23.25-פילדלפיה-ניו אינגלנד
ונקליט מערוץ הספורט את הראמס-ברס ב03.20

שוב תודה לסתם על האתרים

רועי ויינברג
Admin

פריוויו חביב לערב די בינוני, מלבד קינגס-סלטיקס המאוד מעניין (בשעה טובה). ההימור שלי לחידה, לפני שאבדוק: ג'מאל קרופורד

רועי ויינברג
Admin

רחוק מאוד, אבל אם היית נותן לי 100 ניחושים לא הייתי מגיע לזה. לא שמעתי על השחקן שעשה זאת עד עכשיו

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה חיים

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

תודה על הפריוויו לערב די דלוח.
לגבי החידה – בדקתי לא קצת והאמת לפי כל מה שמצאתי ג'ורג'י שלנו קבע את השיא לנק' בפחות מ21 דק'.
לפי מה שראיתי השיא הקודם היה שייך לKiki Vandeweghe שקלע 36 נק' ב20 דק' ב88.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
4 years ago

הרגע הזה, שאיך שאתה מתייאש אתה מוצא את התשובה?
אז יש לי –
Quintin Dailey שקלע 38 נק' ב21 דק' ב86.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

האיש שחשב שהוא גדול יותר ממייקל ג'ורדן

no funny shtuff
4 years ago

פריוויו מצוין חיים, רוב תודות.
.
דווקא נחמד המשחק ב-22:00- נזכה לצפות בפוץ מסרב לזרוק לשלוש בשביל שחס וחלילה לא יעשה איזה איירבול.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

קיבלת אישור רשמי שהיה אופנסיב של לברון…

no funny shtuff
4 years ago

הייתי מקבל גם נו קול. בטח שלא עבירת מגן.

צ'יטה עם סטפבק

תעשה צאלנג, כאילו אם הליגה הייתה אומרת היה משנה משהו או את דעתך

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

סופסוף משחק של בוסטון בשעה שנוחה לי, מה שבטח אומר שהיא תרשום הפסד שני העונה. נקווה שכוחות הניחוס שלי חזקים כמו שאר התכונות הטובות שלי, כלומר לא ממש קיימים.
.
אחלה פריוויו, תודה רבה

John
4 years ago

סקרמנטו בוסטון זה משחק נהדר. שתי הקבוצות מניעות כדור נפלא. סקרמנטו גם מחוסר ברירה כשגם פוקס וגם באגלי בחוץ. בוגדנוביץ' כפליימייקר זה תמיד תענוג. הסלטיקס הופכת לאחלה קבוצת ליג פאס. זו הקבוצה שבראד סטיבנס דמיין. לערימת הגארדים יצטרף בהמשך העונה רומיו לנגפורד המשתקם כעת בקבוצת הסרטנים במיין הקרה (נראה נפלא משחק ראשון וסובב קרסול משחק שני) שלעולם לא יקבל הזדמנות בין ערמות הגארדים/כנפיים של הסלטיקס. יש לי תחושה שדן החלפן (תרגום איום) מתכנן לתת ביטוי בהמשך העונה לזה שהסלטיקס חוטפים ריב' בהתקפה ובעצמם לא מייצרים הרבה הזדמנויות שניות.

מוראנט והקרקס של ממפיס מארחים את דנבר שמנצחת בעיקר בהגנה השנה. דנבר עושה כמה דברים מוזרים השנה. הם ממשיכים לתת למילסאפ הזקן לשחק 27 דקות למרות שהוא חשוב מאוד רק לפלייאוף (נוהל איגוודאלה). הם קיררו במקפיא 2 שחקנים שפרצו חזק שנה שעברה (מונטה מוריס ומליק ביסלי) כדי לוודא שגארי האריס שאיתו לא יזכו בכלום ממשיך לקבל קרדיט ללא הגבל. ג'רמי גראנט הוא אחלה שחקן האסל אבל יושב לך על הספסל שחקן כמו מייקל פורטר שחייב להשתפשף דחוף ויכול לקלוע מתוך שינה טוב ממנו. אבל הוא חייב דקות. המאזן שלהם מאוד משקר. הם ניצחו כמה על הבאזר אבל פתיחת העונה שלהם כרגע לא טובה. ברור שחזרה של יוקיץ' לכושר + התחממות של מארי שכל שנה לוקח את הזמן כבר תיתן בוסט אבל דנבר חייבים להבין מיהי? אם היא קונדטנדרית היא חייבת לקחת סיכונים. אם היא קבוצת 50-55 ניצחונות בעונה ונשירה באחד משני הסיבובים הראשונים אז שימשיכו באותה הדרך. מוראנט וממפיס קבוצה מעניינת מכיוון שיש להם פוינט גארד מאוד מרשים ואופציות התקפיות מעניינות אך חסרות נסיון. השילוב של מוראנט ודילן ברוקס מצויין ומשלים אחד את השני. סולומון היל או ג'יי קראודר עושים עבודת כנפיים לפי הספר ואז יש להם אופצייות רבות ומגוונות בין וולנצ'יונס ו-JJJ (בינתיים לא נתן את הקפיצה המיוחלת ולא פוגע מבחוץ), ברנדון קלארק (פתיחת עונה מצויינת) או קייל "סלו מו" אנדרסון.

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  John

אוהב את התגובות שלך

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
M-AIR-J
M-AIR-J
4 years ago

חחח ציון הגואל או גואל לציון חחח
גדוללל

Berch
4 years ago

אחלה פרוויו
לא רק שפילי משחקת, זה אפילו בשעה סבירה לעכברי בוקר שכמוני. .. איזה כיף
🙂

צ'יטה עם סטפבק

אשך מאנו זה הטרייד שאני מוכן לוקחים או לא?

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=saf3ler

אשך טמיר המקורי

לא תודה לא רוצה ציאניד בקבוצה שלי.
למרות שאוהב את קולינס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

חשבתי שוייטסייד על חוזה נגמר השנה, וכאן כתוב שנתיים. זו בעיה, אבל לא כזו שאי אפשר לפתור עם בחירת סיבוב ראשון.

צ'יטה עם סטפבק

חסן חוזה נגמר. הטרייד מאשין לא מעודכן

spotrac.com/nba/portland-trail-blazers/hassan-whiteside-6915/

צ'יטה עם סטפבק

שמחתי לעשות איתך עסקים

no funny shtuff
4 years ago

אוהו, אללה עבדלנאבי.. השתקע בארה"ב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה חיים, אחלה פריוויו.
.
יאללה בוסטון, תשמרו אותנו בתמונת הפלייאוף.

צ'יטה עם סטפבק

טריסטן נראה בהצגת שחקנים כמו לברון חח, דלבדובה בקאבס? הופתעתי

צ'יטה עם סטפבק

צדי עוסמן בדרך לאולסטאר בלי לברון 🙂

אשך תגיד מה עם אדמס, אברינאס, פרגסון, גרמי גראנט, פטרסון, כל אלו שראס הפריע להם להיות אולסטאר כל השנים, מתי נראה אותם שם? אני לא אדם סבלני

צ'יטה עם סטפבק

ריצרדסון לא ככה אמורים לעבור אותך, בטח לא גארלנד

צ'יטה עם סטפבק

חחחח לטריסטן קוראים דאבל T, זה הכינוי שלומ עי השדר המקומי שבאקסטזה כאילו משחקים על האליפות, ענק

צ'יטה עם סטפבק

הקאבס מנגבים דריוס גארלנד עם סטפבק מה3

צ'יטה עם סטפבק

מה כבר טיים אאוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בוקר טוב ציסטה
יפה שהתעוררת עם המריחות והניגובים, יואל נמצא?

צ'יטה עם סטפבק

יואל מכין לאמביד חיתול מיוחד בפיתוח, אנחנו עושים הרצות לקראת הפלייאוף. חיתול עמיד גם לפציעות שרירי הטוסיק שזה הפציעה היחידה שאמביד טרם השתמש בפלייאוף

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חשבתי שזה טיטול ראש עם חורים לעיניים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ראיתם בארי סימונס יודעת קרשסל….

צ'יטה עם סטפבק

חחחח 75% אפקטיבי דאנקים לייאפים

א פיקטיבי בכל היתר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מי אמר פיקטיבי?
מי פיקטיבי? סימון או מואיז הקטן?
יהי שם יוסי בנאי מבורך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

גם יודע מענטז

צ'יטה עם סטפבק

אאוץ הברך של לאב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אויי ויי, לאב נפצע רציני בברך
🙁

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

זהו נגמרה העונה
הכל בגללך שימון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שימון מספיק עם כל הטריידים האלה שאתה מציע, תראה איזה מזל רע…………..

צ'יטה עם סטפבק

אני עשיתי טרייד בזמן, זה תדאג לאשך. אבל הנה הוא חוזר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אל תוציא עוד מילה על טריידים, זה אסון, עכשיו גם סימונס נמצא תחת הקללה, ואף מילה על שחקני בוסטון!

צ'יטה עם סטפבק

הצעתי לך פורזי היוורד לא הסכמת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

די די די
חמסה חמסה חמסה פילפלשובצל…
נגד העין הרעה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נגד הזקנה המשוגעת מרחוב הכובשים, המכשפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עוד נכריז עליך בתור המנחס הלאומי.
עכשיו אתה הולך בבית הכינסת של הרב שבאזי בראש העין לטקס פולסא דה נורה נגד הפציעות

no funny shtuff
4 years ago

איזה באסה. נחת רע מאוד.

צ'יטה עם סטפבק

כספי לא שורד אפילו במכבי, פציעה שלשית ועוד לא התחילה העונה, נראה גמור בברכיים עם התחבושות

no funny shtuff
4 years ago

התאושש וחזר לשחק. יופי!

צ'יטה עם סטפבק

גיימס האניס מנגב

צ'יטה עם סטפבק

דלבדובה כבר לא בענף הנכון מדהים שהוא עדיין בליגה איזה איטי הוא נהיה , לא ראיתי אותו מאז הקאבס עם לברון

אור
אור
4 years ago

דווקא היה די טוב באליפות העולם

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  אור

לא יודע טוב היה בסדר אבל אליפות העולם זה לא הקצב פה הוא נראה פשוט לא שייך למען האמת הרבה מתחת לקרוסו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טוב
לא הייתי משתף את לאב במשחק הזה
עדיף בלואפ לפילי מאשר שלאב ייפצע

צ'יטה עם סטפבק

למה מה יקרה יכנסו לפלייאוף? 😂😂😂 יסיימו אותו חרא מקומות 12 15 אותו זבל ושארלוט עוד נראים טוב

צ'יטה עם סטפבק

השדר של הקאבס באורגזמה על סימונס 😂😂 אי אפשר לעצור אותו הוא אומר אשך….מזל שיש דלבדובה לחגוג עליו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אתה מנסה הפוך על אפוך (א)
האשף לא שומע אותך….
אשף לא פה!
אבל אתה עם אמא אמא
מה יהיה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא הגיע הזמן שתיגמל?

צ'יטה עם סטפבק

איפה להיגמל כולם יושנים אצלי אני בשיא עכשיו. אשך הלך לישון בשביל להתייצב למשחק של המלכה אם קוריוז😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עכשיו עוד הקוריוז יפצע
למלכה יש חסינות עין רעה

צ'יטה עם סטפבק

היום כדאי לקוריוז לעשות לוד מנגמנט חבל שהסטט שלו יפגע סתם. יהיה קבורת נץ

אשך טמיר המקורי

אני פה. ראיתי בלי הבלוג.
ההגנה של קליבלנד לא קיימת. ראיתי אותם משחק קודם נגד פילי והזדעזעתי.
הכל פרוץ, שלשות, לייאפים. אין שם כלום.
קלאסי לפילי וסימונס.

צ'יטה עם סטפבק

תראה את הולמס האיש שלך ושל זיו מנגב מעיף גם גויאבות

צ'יטה עם סטפבק

דלבדובה לא בענף. רוא את הענקיים של פילי פוחד מהצל של עצמו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אמביד שוב עם אגרופים הפעם בבטן של דהברובה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אני חושה שתמ"א טקס בקליבלנד. פילו מנגבים ולא משאירים גרגר אבק.

צ'יטה עם סטפבק

תם לפני שהתחיל יאללה זה ליגה ב תכף בוסטוניה מתחיל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טוב אני בהיכון עם סאק, נראה מה הם עושים לסלטיקס.

צ'יטה עם סטפבק

טריסטן חושב הוא קלעי 3 אמר למאמן אני עמדה 4 ראה פורזי אמביד דיוויס ועושה רק קרש מה3 ששובר את הקרש כמעט בלי לפגוע בטבעת

צ'יטה עם סטפבק

רזי הצטרפתי לסלטיקס

גם הפועל ים תא צמוד מאני טיים בגביע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בהצלחה לשתיהן….

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תייס עם 3 ראשונות של הירוק

צ'יטה עם סטפבק

גיילן בראון בייבי עםמ3

צ'יטה עם סטפבק

רזי מתי אתם מחליפים את טייס? הולמס עם פוסטר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מסכן
עכשיו הרגת גם אותו…

צ'יטה עם סטפבק

הולמס גם זורק גויאבות? ממש אליהו

צ'יטה עם סטפבק

ים סגרו את הטקס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בינתיים המשחק זורם יופי שתי הקבוצות משחקות משוחרר, כמעט שוויון, שישאר ככה עד הסוף ובלי טעויות שיפוט

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
4 years ago

הקישור שנתנו פה לפני כמה ימים לא עובד לי לבוסטון, עובד אחלה לפילי. יש למישהו קישור אחר לבוסטון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
4 years ago

תודה!

צ'יטה עם סטפבק

גיילן משחיל היום מחוץ לקשת

צ'יטה עם סטפבק

בייליצה מנגב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סאק משחקים יפה מאד, ההגנה של הסלטיקס כמעט שלא קיימת.

צ'יטה עם סטפבק

אין הגנה בכלל

צ'יטה עם סטפבק

אנחנו עושים קליפרס לקאבס. קבורת הפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

שמעון גם אני ואתה קולעים על הקאבס

YanivK
YanivK
4 years ago

פשוט זריקת אוויר על בוגדן, לא יאומן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

וולטון הבן עושה לסטיבנס ביצ'פר
מנצח אותו בכל אספקט….

Tamir
Tamir
4 years ago

תענוג לראות את בוגי מוביל כדור.
רבע מצוין של סאק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שוב
כל הכבוד לסאק
עושים גנון לסלטיקסבהגנה ובהתקפה.
הסלטיקס באו עם האף למעלה והסאקים עושים מהם קוסקוס

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

לא מתלהב מהם בכלל קבוצה חלשה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כמעט נצחו את הלייקרס….
עם הוד לברונותו. האיש והדרג וחביבך הגדול.

אשך טמיר המקורי

הסאקים כבר לא סאקרים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הלך הבוגי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הסלטיקס סוף סוף חוזרים לבייסיק
הבייסיק זה די-פנס, די-פנס.
שוב הם על הסוס ולאט לאט סוגרים את הפער של הרבע הראשון.
אני מעדיף אותם ככה בלי הראן אנד בלאגן.

ארצי
ארצי
4 years ago

היי אפשר קישור אחר למשחר של בוסטון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

באדי זה השפן של אנרגייזר
באדי השפן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא מבין את הטיימאאוט הזה של סטיבנס. גם מרכוס סמאחטה לא מבין…
למה כשיש 10 שניות בשעון? למה לא כשיש 20?
נו, אם יצא מזה סל אז שוויין

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

צפוי שזה יהיה המשחק הראשון של הסלטיקס שאראה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אז אתה המנחוס?
חשבתי שזה שימון מצ'טה

אשך טמיר המקורי

עד עכשיו הוא ישב בחושך אז לא שמת לב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

מצ'טה טראחו התכוונתי, אבל גם הוא יושב בחושך, פתח מסעדה
https://il.ign.com/machete/7165/news/dny-trkhv-msrty-mtsth-pvtkh-msdh-mqsyqnyt-blvs-angls

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

בדרך כלל אני ישן בשעות המשחק של בוסטון, מה שמבטיח להם סיכוי טוב

יצרן טיטולים מדופלם
יצרן טיטולים מדופלם
4 years ago

דוקי דוק WTF

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה הטיטולן הראשי מלך השיקוציאדה, ההוני

אשך טמיר המקורי

כיף לראות את סאק חוזרת לעניינים

אשך טמיר המקורי

האם מגייס של דעאש עבר בחדר ההלבשה בבוסטון?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עבר שם איזה אשף ונשף פוווווו

אשך טמיר המקורי

אוג'לייהי אוג'לייהי אוג'לייהיהו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אתה מתכוון שמואל? שמוליק? שמיל? סאמי?

אשך טמיר המקורי

סמי המזמר מהטירולים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בטירולים יש לנו יואל שצועק יודלים ומפזר טיטולים בטם שוקולד מריר.

אשך טמיר המקורי

מכיר אותו, יש לו ליין לעיסוי פירינאום.
נחשב להיט בחדר ההלבשה בלייקרס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

טוב
הסלטיקס הצליחו לצמצם ל 4 לסאק במחצית.
איכשהו
משהו לא עובד בהתקפה של הסלטיקס אז לפחות ההגנה התחילה לעבוד.
באדי הילד סופרסטאר

אשך טמיר המקורי

הלך הבאדי, נשאר הילד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

ווחאד שחקן מלהיב.
יהיה יותר טוב מטייטכלום

אשך טמיר המקורי

סימונס שחקן היסטורי. 10 נק' ב-120% אפקטיבי מול מגן דפקטיבי.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אל תשכח גיא אמר שהוא יפתח קליעה סבירה ושהוא שווה מקס

אשך טמיר המקורי

הוא שחקן אדיר, יש לו המון יכולות.
כמו לנקות מעל ארונות, הסרת קורי עכביש מהתקרה, לשמש כמתלה מגבות.
כדורסל זה לא רק קליעה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חחחחחחחחחחחחחחחחח
הלוחש לעכבישים

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הלוחש לעכבישים בחוזה מקס , הוא תעודת הקבורה של פילי כמו שטענו שנים, לצערם אחיין של מנחם עובד בהנהלה וככה זה נראה .

Dor
Dor
4 years ago

קישור לפילי-קאבס?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  Dor

עכשיו באים?
http://nbastreams.xyz/live/1/

Dor
Dor
4 years ago

יום ארוך… תודה

אשך טמיר המקורי

לילה טוב לכל הצופים, נוחו על משכבכם בשלום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שבת שלום למאזינות ולמאזינים

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

22 הפרש מול מחוררת והוא עדיין לא מעיז לזרוק שלושה או זריקה מחצי מרחק , פשוט בושה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

http://www.hoops.co.il/?p=167271
גיא ״ הדבר שאני הכי אוהב בפגרה השנה, זה את הכובע הענקי שאפשר יהיה להכין מכמות התגובות הדטרמיניסטיות אודות סימונס.
אני כבר מחכה בקוצר רוח לרגע בו אוכל להכריז בקול רם –
"בתאבון!"
.
גיא קניתי לך כובע ענקי פה במקסיקו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סומבררו
גם אני רוצה סומבררו ופונצ'ו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הסלטיקס חזרו לבייסיק
סוף סוף אחרי 3 משחקים מעצבנים אני באמת נהנה אפילו אם הם יפסידו בסוף.
ההגנה עובדת כמו שאני אוהב ומשחקים קבוצתי.
טייטום לא מכריח זריקות וגיילן עובד מצויין.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תייס עם משחק מצויין בשני הצדדים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

הילד הזה הוא כאב ראש לא קטן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

שחקן נהדר ויהיה יותר טוב לדעתי מטייטום.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

מבחינת התקפה, הם אפילו לא באותו אזור חיוג

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כל הכבוד לסאק, עושים עבודה טובה עד כה.
לוק וולטון מאמן סביר ועוד יריץ אותם היטב. אולי לא פליאוף אבל קרוב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סטיבנס מחלק את הזמן לשחקנים היום. רוצה להגיע למחר טרי יחסית.
סאק מנצלים את המצב שהסלטיקס לא רוצים לשחוק את החמישייה בבק-טו-בק

stam
stam
4 years ago

כן, בהמשך לזה הוא גם יגרום להם להפסיד, כדי שלא יגיעו שאננים מדי מחר.
הכל חלק מהתוכנית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  stam

אף אחד לא רוצה להפסיד…

stam
stam
4 years ago

די נו, גם להומר יש גבולות.
מה זה, סטיבנס לא רוצה לנצח? זו דקה אחרונה. איזה בק 2 בק עכשיו? משחקים עם מי שיש.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כרגע השיפוט לטובת הסלטיקס, קצת לא נעים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

הנה ההפסד מגיע לסלטיקס. זה מה שקורה שפותחים רבע ראשון בזילזול. אולי סטיבנס ילמד את הלקח.
לא כל קבוצה תיתן לך לחזור.
ההפסד מגיע בזמן.

stam
stam
4 years ago

אין לסקרמנטו אף מוביל כדור אחר?
מה זה, לתת להילד לבוגדן את הכדרו ויסתדרו? זה מביך. בקלאצ'. בסוף תבוא הנפילה, והנה היא באה. באדי משליך כדור פשוט החוצה.

stam
stam
4 years ago

מרוב שזו עבירה כ"כ ברורה של סמארט, השופטים מובכים והולכים לג'אמפ, איך זה שלא שרקו במהלך ה-17 עבירות שעשה בג'ודו הזה.
התחת של בוסטון כנראה שוב יציל אותה.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

אה, יש צ'אלנג'. הפכו.
הולמס על הקו בפיגור נקודה 13 שנ' לסוף.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago
Reply to  stam

אבל הזינוק לריבאונד היה יפה, תן לו את זה לפחות

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סמארט כולו לב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

זה שחקן שצריך לשחק 15 16 שנה בבוסטון.
נקודה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

חבל שלא נכנס הפלוטר הזה אבל מחר סיפור חדש. הסלטיקס סוף סוף עם הפסד ראשון למרות שנתנו הגנה טובה יחסית. זה הדבר היחידי שאקח מהמשחק הזה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

כולו לב, וגם הגוף של הבולדוג שעוטף אותו לא מזיק

stam
stam
4 years ago

WOW
סמארט בבאזר ביטר, כמעטטטטטטטטטט סל קוואי
כמעט
קפץ קפץ קפץ קפץ….

zivovivo
zivovivo
4 years ago

יופי קינגס!!

צ'יקו
Admin
4 years ago

וואו!! איזה סיום למשחק!!

נתן גולד
נתן גולד
4 years ago

וואוו איזו החטאה של סמארט. הכול הוא עשה נכון

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

לא הכל…
לא הכל עשה נכון אבל הוא הלב של הסלטיקס למרות 2 מ 16 ו 1 מ 8 מהשלוש היום.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

טוב, אני מבין רמזים. נמשיך לעקוב אחרי הקבוצה בתקצירים של הבוקר. אשמור את הנאחס שלי לקבוצות אחרות.
סליחה דוקטור, היה שלום ותודה על הדגים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אשלח לך נתחי דג סנדל

c webb
c webb
4 years ago

סמארט מדהים.
כל כך רציתי בשבילו שהכדור יתגלגל פנימה.. הכי קרוב שיש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  c webb

לא ביום שהוא בלי קליעה, היה צריך להחזיק את אותו הריבאונד ולצאת החוצה.
הוא שחקן חכם וחבל שכבר לא הגיע מספיק חמצן למח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

סמארט שלקח את הריבאונד 15 שניות מהסיום היה צריך להחזיק את הכדור ולא לנסות לקלוע…. הא הוביל בנקודה והיו לו עוד 15 שניות לבזבז.
אבל זה כמו מים מתחת לגשר.
לילה טוב…

stam
stam
4 years ago

ממש מבסוט על סקרמנטו.
איפה זיו??
הנצחון הגדול של השנה. בלי פוקס, בלי באגלי, על מי שמגיעה עם 10 W רצוף…
באדי הארנב ובוגדה הנץ, שתי ידיות קטלניות. הנץ ניקר את הכבד של הלייקרס. בא הארנב וכרסם את המעיים של הסלטיקס.
ושני אלה עוד מתחרים על אותו מקום בקבוצת לוטרי… איזה בזבוז.

zivovivo
zivovivo
4 years ago
Reply to  stam

אני כאן
והקינגס קבוצת פליייאוף השנה גם במערב העמוס
מרווין באגלי הוא חתיכת שחקן והוא בדיוק מה שחסר לקינגס לפרונט
פוקס התחיל את השנה מהוסס קצת אם יחזור לרמה של שנה שעברה
הקינגס גם יעברו סיבוב בפלייאוף

stam
stam
4 years ago
Reply to  zivovivo

ואם תפרוט את BB, עכשיו פחות או יותר במרכז תשומת הלב של הליגה, תפרוט אותו להרבה נכסים שווים, חזרה כי המנייה שלו בשיא – סקרמנטו בכלל על הסוס. המלצה חזקה למכירה.

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

לא היום של הגריזליס למרות העונה הלא רעה

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
4 years ago

שמישהו יסביר לי למה במשחק כזה שהוצא מטופס הטוטו סימונס מסרב לקחת ולו זריקה אחת לשלוש. למה? למה? למה? 😩

eliah malchi
eliah malchi
4 years ago

מה אומרים על הטרייד הבא:
http://www.espn.com/nba/tradeMachine
לוקחים מבחינת מי? שווה את זה?
הופך את ההיט לקונטנדרית?

eliah malchi
eliah malchi
4 years ago
Reply to  eliah malchi

לא עבד לי משום מה אבל בקצרה
ג'יימס ג'ונסון פלוס קלי אוליניק בעד קווין לאב.

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  eliah malchi

לדעתי הקאבס יכולים להוציא על לאב הרבה יותר. אולי אפילו משהו ברמת הסי ג'י מקולום

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Smiley

חחחחח רק אצל מנגרים פגועי ראש

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  eliah malchi

מסרב. אוליניק שחקן טוב מלאב

eliah malchi
eliah malchi
4 years ago

אוליניק באמת שחקן טוב אבל…
התקרה של לאב משמעותית גבוהה יותר.
אוליניק רול פלייר ואולי אפילו שחקן חמישיה מצויין אבל קווין לאב יכול כוכב לגיטימי בקבוצה טובה

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

לא היום של הגריזליס

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

מקוה שישמרו כח למשחק הבא

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

למעט בעיית עבירות של הנאגטס לא נראה שהגריזליס אפילו ירדו ל15 הפרש ככה

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

יש לי רעיון, אין באתר דיון כלשהו? אענה לעצמי!

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

רגע רגע רגע למה nbastream חסם עכשיו שידור דנבר

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

ממפיס מפסידים בכוונה

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

גריזליס עם נקודה ראשונה במחצית

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

איזה תענוג לראות את הנגר דריימונד , גיא חמישייה שנייה ALL NBA , אין לו מקום על המגרש ללא קרי וקליי אני רציני אין התקפה אין הגנה נאדה בדיוק כמו רוביו שעזב את שלושת הגדולים

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

8 דקות על המגרש מול האין הגנה של הפליקאנס, 0 נקודות ריבאונד 2 אסיסטים על איבוד, ואפס איום על הסל, מי הוא חושב שיקלע גלם רובינוסן??

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

לפחות ממפיס כבר הולכים לקו מעכשיו

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

הזוי שגריסליס קלעו 30 נק בחמש דקות. המזל הוא שדנבר לא הפסיקו בינתיים לשחק!

לצרכי עיון בלבד(לשעבר קצר יותר שהחליפו לו)

עמדו על 49 נקודות בדיוק באמצע רבע שלישי זה מחזה יפה שלא התייאשו לחלוטין ועשו תצוגה נהדרת למרות שלא תעזור

stam
stam
4 years ago

Welcome to the NBA, MARKELLE FULTZ

stam
stam
4 years ago

וזה הרגע, של השחקן הכי אומלל בליגה עד הערב. סוגר את המשחק הצמוד:
https://twitter.com/WorldWideWob/status/1196235288739229698

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

חחחח מרקל בררוב מרקל>לונזו

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

כמו שאמרתי לכם , דריימונד גרין כמנוע מוביל אותכם לבחירה הראשונה בדראפט

stam
stam
4 years ago

2-17 לאטלנטה!

stam
stam
4 years ago

טוב נו, לתת לאטלנטה את הבק-2-בק הכי קשה בתולדות הליגה, קליפרס-לייקרס.
5-26, וזה רק אמצע הראשון. מה הטעם בזה. שחיטה נוראית.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

אתמול היה בלואוט שיחקו 30 דקות ממש לא נורא , הם פשוט קבוצה נורא חלשה פרט ליאנג יש קבוצה שלא מתאימה ליורלינג

stam
stam
4 years ago

עזוב הכל. איך נותנים לקבוצות את הבק-2-בק הזה ב-LA? זה לפחות הפסד אחד ודאי, חסר סיכוי. לפחות.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago
Reply to  stam

שטויות , הקליפרס שיחקו ללא קוואי והם פגיעים מאוד בלעדיו

צ'יטה עם סטפבק

בוקר טוב קוריוזים

אני רואה הלייקרס התחילו מוקדם עם קבורת הנץ. מדהים שדמיאן גונס משחק בליגה

ערב משובח אני רואה לכוחותינו, במשחק המרכזי והמעניין

דריימונד mvp גרין בייבי 7 נק ב2 מ10 מהשדה 😂😂 המנוע טרנטה ודבק הנגרים המושלם.
מי דריימונד האמיתי? אריק פסקל בייבי 30 נק לאולסטאר, ליד קרי קליי ודוראנט הוא סופר סטאר אול nba וhof מילה שלי. חוויית צפייה הבחור מי דעשה מנויים באולם החדש הרוויח אגדה בהתהוות 🤣🤣הוא עושה מה דריי לא יכל לעשות בחיים, להוביל.
קיי באומן בייבי גם לוהט.
והקבוצה השנייה האהובה עלי הפליקנס נוטפי הכשרון. אין לונזו ואינגראהם? נו מאני נו פרובלם נצחון שני, מראה כמה כוכבי הלייקרס לא איזה מציאה היו פה אנשים שחשבו שהם טובים מלברון או מסוגלים לקחת קבוצות לפלייאוף/ קונטנדרית.

אריק פסקל>דריימונד
קיי האומן>לונזו

באדי הילד ניגב את בוסטון ומורי את ממפיס אבל לי יש 2 מסקנות כבר, תרשמו.

לא טייטום ולא מורי יהיו סופרסטארים. אולסטארים? זה כנראה כן במיוחד טייטום בגלל שהוא במזרח אבל סופרסטארים? לא. אין להם את זה. טייטום אפתי עם כדרור חלש ואין לו ממבה מנטליטי בכלל. תרשמו.
טייטום עם מנטליות בן סימונס. אגב הוא כבר טריידבול אצלי אז מוכן לשמוע הצעות אבל רק כוכבים כן…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

MVP

stam
stam
4 years ago

🙂 תחזור לישון. לי עוד יש תירוץ, אנחנו כבר עובדים על משהו בשעה הזו. אבל זה משחק, בושה. אין טעם.

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

לא קמתי למשחק חח מתארגן לעבודה זה השעה שאני קם ברגיל

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

שמעון כתבנו את זה לא הקשיבו, אמרנו שיסריחו את הפארקט שלונזו רכז מחליף במקרה הטוב ראן אנד בלגן.
.
כתבנו להם שסימונס לא יפתח קליעה לא הקשיבו.
.
כתבנו להם על הנגר דריימונד שהם יתרסקו שהוא חוזה נוראי לא הקשיבו, ואז באתר יכתבו הפתעה

צ'יטה עם סטפבק

גיא מחכה למשחק ה1 שלהם שיגאל אותם מסכן..מקווה שיהיה אחד כזה בשבילו. הנה אריק פסקל נתן 30 נק נו דריימונד מתי אתה? לונזו מתי אתה?

צ'יטה עם סטפבק

יאנג מחלק להם כדורים לדאנקים והם חוטפים גגות ומאבדים חח

צ'יטה עם סטפבק

3 אס של יאנג לדאנק הלכו חחח לא יאמן איזה קבוצת קולג

stam
stam
4 years ago

זה יפה. איך ברבע שנגמר פלוס 12 ללייקרס, קוזמה וקארוסו כבר עם מינוס 11.רק ברבע אחד. זה מדהים ממש.
מסתבר שהאנשים האלה עלו מהספסל כדי לפתוח משחק שנסגר. לתת שואוטיים לקהל! טרו לייקרס.

stam
stam
4 years ago

AD סיים רבע ראשון עם השורה: 0-0-5-3.
מי שמצליח להגיד איזה מספר לאיזה טור, מלך.

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

אין אנשים, הפסדתם חידה טובה.
אפס נקודות, אפס ריבאונד, 5 אסיסט, 3 בלוק.
כזה באמת לא ראיתי…

צ'יטה עם סטפבק

תגידו אתם חושבים שהשיער הזה עוזר לדוויט להשיג יותר סקס?
זה מזכיר לי שפעם באוניברסיטה אצלנו הגיע סטודנט עם שיער דומה והמרצה שלי שהוא הקומיקאי מס 1 בארץ שאל אותו תגיד לי השיער הזה משיג לך בחורות? אז הוא אמר לו שכן אז המרצה אומר לו ושאתה בא אליה הביתה בטח אבא שלה אומר מי זה הדבר הזה מה יש לו על הראש 😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

שמעון עם כל הכסף שיש לו והוא חי בLA הבירה של הגולדדיגריות הוא עושה יותר סקס ממה שאתה חולם עליו

צ'יטה עם סטפבק

לברון בהגנת עילית על דיאנדרה האנטר שרצה לקנות את רגע התהילה סטייל אייברסון מייקל שלו ועשה רק קרש בלי לפגוע בטבעת 😂😂😂

stam
stam
4 years ago

לברון עולה וזה לא רק ריצה קלילה ליישר את הפור. זה המחויבות של הקבוצה.
הלייקרס הפכו לקבוצה תחתיו, לא פחות מהכנועות שבקבוצות קליבלנד. פול דומיננס.

גיא רוזן
Admin
4 years ago

אני חייב לציין שדו השיח שמתנהל מעל תגובתי הוא אחד המרשימים שיצא לי לקרוא.
לאכול את הכובע במשחק בו פילי מנצחים, ולסימונס יש 10+ אסיסטים.
ממתינים למשחק גדול של בול, למרות שהוא בכלל פצוע (ויש את העובדה הפעוטה שהעונה יש לו 11.5 נק', 6.4 אס', 52.4% אפקטיבי, 36.7% מהשלוש. אבל ממתי לעובדות יש משמעות כלשהי? . . .)
.
ואז גולת הכותרת –
דריימונד גרין. הוא לא סקורר, הוא לא היה סקורר, הוא לא יהיה סקורר. הוא משחק בקבוצה בה 80% מההרכב הראשון פצועים.
(אהה, כן. יש את העובדה הפעוטה שהם פשוט בוחרים להתעלם ממנה – אולי העונה הוא לא אולסטאר, אבל ההגדרה של אולסטאר היא של מי שנבחר לכזה. ואת זה הוא עשה מספר פעמים. במערב התחרותי. הוא אולי משחק העונה נורא. אבל הוא ALL NBA בגלל שהוא נבחר בעברו לכזה. לא סתם נבחר, לחמישייה השנייה, ומעמדת הפורוורד עמוסת הכישרון. במוסד שמעון -רובין בחרו פשוט לשרוף את ספרי ההיסטוריה שכופרים בנרטיב…)
.
בקיצור, חברים.
רק שתדעו –
אין לי ויכוח. גרין הוא לא אול-שמעון-רובין. הוא גם לא היה.
בדיוק כמו דניס רודמן או בן וואלאס. גם הם נגרים שלא יכלו להוביל קבוצה של נגרים למשהו, לא משנה מה יעשו על הפרקט. אבל גם שחקני ענק שהופכים קבוצות טובות לאלופות.

צ'יטה עם סטפבק

חחח גיא אין עליך. בקרוב גיא מרקל > לונזו
בן סימונס 😂😂😂😂😂 אם אמביד נפצע הוא מובילאותנולבחירה 1

צ'יטה עם סטפבק

גיא בן סימונס לונזו דריי כמובילים הם כולם שחקנים הכי טובים בליגה להוביל לבחירה 1 בדראפט. הייתי בוחר בהם ראשון למטרה זו בעצם את כולם אחרי כרמלו.

Smiley
Editor
4 years ago

אבל זה כבר ידוע שיש פה בעיה בהבנת הנקרא ו/או בתפיסת המציאות…

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Smiley

המציאות פה אמרה שדריי שחקן טופ 24 בליגה.

אמרתי לכם לא דריי לא לונזו ולא סימונס מצליחים להוביל את נס ציונה לפלייאוף בליגה הישראלית.
יש מישהו שחושב פה אחרת? יותר מזה אני אגיד לכם? הם ינגרו בארץ פי 10 ממה שהם מנגרים שם כי בארץ לא יתנו להם שריקות אוויר או כבוד, שחקנים אלמונים כמו זלמנסון ונמרוד לוי ישפילו אותם ויגרמו להם לבכות לאמא. אם בן סימונס היה בא לאליפות העולם במקום לפברק סרטונים הייתם רואים קומדיה היסטורית

Smiley
Editor
4 years ago

למה? כי אתה פשוט כותב את זה בכל הזדמנות? "צורח" את זה בקולי קולות?
כולם כותבים לך שסימונס רק בעונתו השלישית, ויש לו לאן להתקדם ושהתקרה שלו תלויה לחלוטין בקליעה שלו מרחוק – אתה לוקח את זה לנגר שלא מסוגל לקלוע שכולם חושבים שהוא HOF ולברון הבא.
לפעמים זה די מביך ההצהרות שלך, אפילו יותר מהליגה הישראלית 😉

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Smiley

הוא לא יכול לשפר קליעה שתבין במכניקה תראה הוא לעולם לא יהיה קלעי טוב המכניקה שלו זה ידויי פשוט הוא עד גיל 23 לא זרק מעולם אתה חושב יהיה צלף פתאום? הוא יכול להשתפר לקליעה של לונזו בול ורונדו. אם יזרוק יותר מידי יכאבו לו הידיים, מיידה פטיש כמה צריך לומר לך.
גם אם קליעה סבירה הוא לא מתקרב לטופ של הליגה

Smiley
Editor
4 years ago

שמעון, הוא כבר כמעט בטופ של הליגה, בטח בטופ של השחקנים הצעירים.
קליעה כמו של סטף והארדן לא תהיה לו. אבל גם לברון, וויד, אנטטוקומפו ואחרים לא קלעים גדולים.
הוא צריך להיות סביר מהטווח הזה, רק להוות איום כדי למשוך את השומר החוצה.
הבעיה שהוא כרגע בכלל לא מנסה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גיא לא אמרת שסימונס יפתח קליעה סבירה?
הבאתי לך קישור.
.
על גרין לא אמרנו לך שהוא נתלה על חשבונם שחקן ההגנה של העונה (והוא מגן מצוייןבהגנה קבוצתית הוא חלש מאוד בהגנה אישית, בלי מגני פרימטר מצויינים לידו ) מציג את ההגנה הגרועה בליגה, לא אמרתי לך שהקבוצה איתו לא תגרד פלייאוף וכאשר הוא המנוע והלב הוא יוביל אותך לבחירה ראשונה ?
.
על לונזו הוא מנפח סטטיסטיקות בקבוצה פח בדיוק כמו אינגרם ובוקר שלפני שנה

צ'יטה עם סטפבק

גרין כבר לא שומר היום. שמר פעם. אולי שומר כוח להגנה פעם ב10 משחקים לעונה הבאה ולשאוג לעשות הצגות של בחור קשוח.

איך ראס אמר על בברלי….גרין סתם מסתובב ועושה הצגות ומדבר עם השופטים כאילו שומר הוא עובד על כולכם..
אריק פסקל זה הדבר האמיתי תאום דריימונד עם כשרון יותר. איזה האסל הוא מביא חחח לוקח אותו על דריי בקלות.

Smiley
Editor
4 years ago

מעניין שאנשי מקצוע אחרים חושבים אחרת… אבל גם אותם אתם דואגים להקטין בכל הזדמנות בטיעוני טיפשות כאלו ואחרים (קצת ענווה לא תזיק לשניכם), ושאתם הייתם עושים זאת טוב יותר.
אם הייתם עושים זאת טוב יותר כנראה שהייתם שם… אבל זה הכל יחסי ציבור… מה שאין לשניכם מלבד ה"אול שמעון-רבין", שזה מוסד מכובד לכל הדעות… בכל זאת, מקבל במה בהופס

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  Smiley

לא להקטין אמת. הייתי שם אלפייה לראות אותם בארץ מנגרים פי 10 יותר. הם לא ישרדו בליגה בארץ. לאמרה היה אפילו יותר קשה פה. פה יש םיזיות קשת צפופה ולא קופצים למגינים. סימונס היה נראה פה סוזמן מוכן לשים כסף. ואיש מהם לא מוביל את נס ציונה לפלייאוף. גם על זה שם כסף.

אנשי מקצוע חחחח ראינו איזה אנשי מקצוע הם שולחים את אוברה על אריזה חחח בוחרים בבנדר מביאים מקס לגון וול אנשי מקצוע חחח כל אחד פה יכול לעשות כמוהם במקרה הגרוע ויותר במקרה הטוב.
אנשי המקצוע האלו אמרו שגוש גקסון יהיה השחקן הכי טוב מהדראפט עוד 5 שנים 😂😂😂
אנשי מקצוע בחרו בלונזו 2
אנשי מקצוע מנהלים את הניקס

Smiley
Editor
4 years ago

רוסקה לדעתי נשלח כי הוויזארדס לא רצו לשלם לו חוזה גדול והעדיפו את הניסיון של אריזה (שיותר בוגר ומוכן לצד הריצה שהם קיוו לעשות עם וול וביל).
לא חסרות טעויות אבל תסתכל על התמונה הכוללת בזמן אמת.
להגיד כל פעם ״אמרתי לכם״ עם חוכמה בדיעבד זה לא ממש רציני

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  Smiley

אוברה

גיא רוזן
Admin
4 years ago

כל כך הרבה חוסר דיוקים (מפאת כבודך אני בוחר לא להשתמש במילה "שטויות").
סימונס מאכזב גם אותי כאשר הוא ממשיך לא לאיים במחוץ. חד משמעית. זה לא משנה את העובדה שאת הנקודות שהוא קולע, הוא קולע באחוזים טובים (מאוד). זה לא משנה את העובדה שהוא מנהל משחק מצוין.
.
לונזו. אני אשמח אם תוכל להסביר איך אפשר לנפח יעילות. סליחה, אבל זה הדבר הכי רחוק מהמציאות שאני מכיר. מנפחי סטטיסטיקות מגדילים את נפח הזריקות שלהם, את ה-USG שלהם, על חשבון הקבוצה. ועל חשבון היעילות. אם בול שיפר משמעותית את היעילות שלו, אז איך אפשר לכתוב "מנפח סטטיסטיקות"?
.
גרין. מתי אי פעם אני, או מישהו אחר אולי קצת יותר רציני, כתב שגרין יכול להוביל קבוצה חלשה לפלייאוף. שוב. הוא לא סקורר.
רק מה, הוא המון דברים אחרים. בניגוד לשטות הגמורה שכתבת, הוא שחקן הגנה נפלא. הן אישית, והן קבוצתית. כמובן שכאשר הוא מתופקד כשחקן פנים ולצדו כלום ושום דבר, נוצר הרושם שההגנה שלו זוועתית. תצפה בו משחק לאורך זמן, ותבין עד כמה הוא שחקן הגנה טוב. כזה שהופך קבוצה טובה, למצוינת. כאשר, לא שונה בכלום ממה שרודמן עשה, או ממה שבן וואלאס עשה (בעצם, כן. הוא גם מנהל משחק בחסד)

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גיא לקלוע שהמשחק גמור ואפס הגנה זה לנפח סטטיסטיקה, יש לונזו אפס השפעה על המשחק ועל התוצאה.
.
מישהו אמר שסימונס לא קולע באחוזים טובים מאוד? אבל הוא מסיים רק בטבעת זה הופך אותו לשחקן מוגבל מאוד תוקע את ההתקפה של פילי , בטח בהתקפה עומדת ופיקאנדרול הוא לא מסוגל לעשות, וגם בפוסט הוא חלש מאוד. ג’ון לא כתב שהוא קלט את הקליעה והסכמת איתו, לא אמרת שמהירות השחרור והזריקה שם ושנוכל הרבה כובעים לגביו? מזל שהכל רשום שחור על גבי לבן במרשתת.
.
גרין מגן בינוני והשנה נוראי שיש לידך מגני פרימטר אדירים כולם נראים הרבה יותר טוב ממה שהם במציאות בטח שהוא כזה חכם בהגנה הקבוצתית והחיפויים באחד על אחד הוא מאוד חלש, ולגודלן סטייט היו שניים מגני הפרימטר הטובים בליגה (קליי ואיגודלה), כמו שכתבתי לך אני לא מאמין בנתוני הגנה אישית הם שטויות (לא מספרים על איזה שחקן הוא שמר, אם הוא קיבל אותו בחילוף, כמה השחקן קולע שיש עליו שומר אם הוא שומר על נגר שלא מסוגל לקלוע מטר כשיש אליו שומר כביכול הוא מוריד לו את האחוזים …) אני מאמין בנתונים של הגנה קבוצתית, גולדן סטיי מקום אחרון בדפנסיב רייטינג, מקום 27 חוטפים את כמות הנקודות שממטירים עליהם בצבע , מקום 4 מהסוף באחוזי ריבאונדים הגנתיים,מקום 4 מהסוף בכמות בלוקים, קולעים עליהם הכי הרבה בהזדמנות שנייה (קשור לריבאונדים),
איפה הוא טוב בדיוק בהגנה אישית? הוא לא מסוגל להתמודד עם הפווארדים האתלטים של היום בהגנה אחד על 1 והוא לא מסוגל להתמודד עם סנטרים בצבע.
.
לגבי הופכים קבוצה טובה למצוינות יש לך בעיה קטנה בטיעון גולדן סטייט לקחו את האליפויות בגלל ההתקפה לא בגלל ההגנה, הם לא האטו לשנייה את יוסטון ,או את קליבלנד פשוט קלעו יותר מהם, בזכות שלושת הגדולים

גיא רוזן
Admin
4 years ago

איך שהנרטיב חוגג. וואו.
יש לך סימוכין לשלל הטענות שלך?
.
לגבי סימונס –
שוב. במפורש כתבתי שגם אני מאוכזב מבחירתו לא לזרוק מבחוץ. חד משמעית. בין זה, לבין שלל ה- האמת, כבר אין לי מילים נוחות לתאר את המסע שלכם, שם במכון שמעון-רובין,
אז בין העובדות לבין נרטיב שלכם, שמעון-רובין, פעורה תהום, עמוקה ורחבה.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גם יוסטון וגם קליבלנד קלעו בדיוק באותו רייטינג התקפי של העונה הסדירה מול הלוחמים, משמע ההגנה של הלוחמים לא האטה אותם, פשוט הלוחמים קלעו יותר נקודות, התקפית גרין לא היה פאקטור משמעותי

צ'יטה עם סטפבק

סימונס רק דאנקים ולייאפים. לא שחקן שיביא לך אליפות אם לא יוקף כולו באולסטארים. סביב אולסטארים כמו קרי קליי דוראנט אפשר להחביא אותו כמו דריימונד ולהנות מהיתרונותיו ההגנתיים. הבןנאדם נגר על בפלייאוף וינגר גם השנה. השחקן ה14 הכי טוב בליגה עי espn 😂😂😂😂😂
סימונס הוא דריימונד גרין יותר אתלטי תפור לעמדה 4 בקבוצת כוכבים שצריך לתת הגנה ולסיים ליד הסל דאנקים ולייאפים. בזה הוא מצויין.
ואני חייב להחמיא למנחם האגדי שראה את זה מהרגע הראשון. עוד בעונה הראשונה שסימונס כיכב ונחשב פוטנציאל הוא אמר שסימונס לא רכז ואני התווכחתי איתו הוא אמר שסימונס רק עמדה 4. הדוק צדק בגדול וראה את סה לפני כולם.

צ'יטה עם סטפבק

הופה הופהההה צאנדלר פרסונס חברים במגרש עכשיו הנוקס מנצחים איך הוא השמין אמאלה חחח.
לברון די לך תעשה לוד מנגמנט שיהיה צמוד

stam
stam
4 years ago

תכלס לברון עלה כדי להציל את הפלוס מינוס של קוזמה וקארוסו, שהיה כבר מינוס 15. עלה, ריצה מהירה, וזה רק מינוס 6. נשמע לגמרי סביר.

צ'יטה עם סטפבק

ההוקס ממש טובים בלי יאנג 😂😂

מי אמר שלברון לא שיחק בקולג? הנה עכשיו מקבל תיקון חוויה

stam
stam
4 years ago

אההה, הבנתי. קובי הגיע, יושב קורט-סיטס.
בגלל זה לברון השתגע הערב. כבר עם 5-5-17 על 13 דקות, מושלם מהשלוש, אסיסטים על מגרש שלם, פלוס 38 כשהקבוצה עם פלוס 25, משחק כמו בגיים 7… אוי האנשים האלה. חולי אגו. וקובי ככה, מהנהן בקטנה. יפה, יפה. אתה לא רע אתה. LOL

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

נראה לי קובי בא לראות קוריוז מול קרוסו ולא את לברון על אוון טרנר😎

צ'יטה עם סטפבק

קומדיה לראות הוקס בלי יאנג חח לא יכולים להקפיץ כדור בקושי מצליחים למסור אחד לשני חחח לא מצליחים לסרוק לסל

חגי "התותח" ניסני
Editor

אשכרה ו'2

צ'יטה עם סטפבק

ראית את צנדלר פרסונס שנשאר כמה כיתות? ואכל וזלל רק המבורגרים והוא תפח כמו חשבון הבנק שלו? הפרצוף שלו הזכיר לי את מוניקה השמנה בחברים מול מוניקה הרזה. 2 וחצי דק הספיקו ללויד פירס

חגי "התותח" ניסני
Editor
stam
stam
4 years ago

אני לא מבין, מה כל הפייד אוואיז לונג-2 של AD? מה האחוז שלו בזה? לא טוב. אז למה? מה הקטע?
מה הוא משחק סטרצ'-4? זה מזיק לו, לקבוצה, חסר טעם. שישחק 5. ואם לא בא לו אז פאוור קלאסי, ה-pnr עם לברון זה להדפיס כסף. אין לזה תשובה.

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

הוא מתאמן אל תפריע באימון עכשיו.

חגי "התותח" ניסני
Editor

לא מספיק שההוקס לא מצליחים לזרוק לסל רונדו שם עליהם 2 שלשות? מאיפה זה בא?
היה לי שני חברים בתיכון ששניהם היו מאוד חזקים תמיד ניסיתי לסכסך בינהם כדי שיכלו מכות ושנדע מי יותר חזק. משלא הצלחתי אמר לי אחד מהם – בוא כל אחד מאיתנו יפרק אותך ואז תוכל להגיד מי יותר חזק. אז קבוצות LA ואטלנטה.

גיא רוזן
Admin
4 years ago

יפה.
נו, אז מי מאותם חברים חזק יותר? . . .

חגי "התותח" ניסני
Editor

נראה לי שהראשון התלבט אז הוא לא ממש הגיע (אמר משהו על הגב שלו כמה פעמים ושהוא לא בדיוק בריא כרגע) אז אני לא ממש יודע

צ'יטה עם סטפבק

נוט הלטי מן היה בלוד מנגמנט

צ'יטה עם סטפבק

הסלטיקס מממשים את הציפיות שלי ושל רזי להפסדים קרובים הם נראו לא טוב גירדו נצחונות בזמן האחרון והנה הופ ועכשיו 3 משחקים קשים במערב לפניהם…

stam
stam
4 years ago

הסלטיקס קבוצה הרבה יותר טובה משחשבו שתהיה, כבר עכשיו. אל תשכח שהם עברו ניתול הסרת קיירי, והשתלת קמבה. זה לא דבר פשוט להסתגל כ"כ מהר. ועכשיו גם בלי הייווארד, שהיה כבר בפיק, מאז הפציעה תכלס.
זו קבוצה חזקה, ורסטילית, עם הרבה כלים וזה חשוב, טייטם יכול להיות בערב שחור ומישהו אחר יבוא במקומו, או להיפך.
עדיין יש שם חוסר גדול בביג-מן, זו עדיין קבוצה שצריכה עוד מהלך משמעותי כדי לאיים על הופ ממש. אבל הסליטיקס חתיכת קבוצה קרציה שיהיה קשה למישהו לנפנף בקלות בפלייאוף.

צ'יטה עם סטפבק

המטרה של בוסטון ודנבר זה אליפות ולא לחיצות ידיים על הישגים יפים.
לכן זה או שמורי וטייטום יהפכו לסופרסטארים וזה לדעתי כבר לא יקרה, טייטום חלש מנטלית אין לו רצון לזרוק הרבה ולדרוס יריבות הוא כזה גוד גאי מה שנקרא כשרון.
גם מורי פאסיבי ואפתי.
אופציה שנייה הימורים גדולים הקיץ במיוחד דנבר, אה גם מייקל פורטר לא יהיה כוכב אל תדאגו שיוביל את דנבר לאליפות.

stam
stam
4 years ago

דנבר צריכה את בלייק גריפין על מילסאפ. או שתמצא מקום לגלינארי. זה הכי טוב שיש בחוץ.
או הטרייד הענק, על סטף קארי… זה מגה טרייד ואתה מסוגל לתכנן כזה.

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

גחינארי אופצייה 1
אולדריג אופציה 2

בלייק זה לא טוב הוא ויוקיץ בהגנה זה לא אליפות והחוזה שלו כבד רצח וארוך

חגי "התותח" ניסני
Editor

ניחא בכדורסל אתה לא מבין אבל עכשיו אתה מתיימר גם לא להבין שום דבר בפסיכולוגיה?

צ'יטה עם סטפבק

מביןמגם כדורסלצוגם פסיכולוגיה טייטום לא מהחומריםנשל קובי הארדן סטף.
הוא באטלר פול גורג כזה כאילו זה הלבל.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

רוב התחזיות שלנו מתגשמות , כתוב הכל במרשתת למזלנו

צ'יטה עם סטפבק

אכן קשה להם להודות 😎 בסוף יודו

חגי "התותח" ניסני
Editor

וכשהם לא מתגשמות ומזכירים לך את זה אתה שורף את המועדון וטוען שסותמים לך את הפה. גדול. חברים לפי דונלד וויניקוט – באילו מגנוני הגנה אתם משתמשים ומה לדעתכם מאפיין את השימוש דווקא כאן?

צ'יטה עם סטפבק

אני תמיד מודה אם טעיתי כתוב פה מספיק.

חגי "התותח" ניסני
Editor

שמעון זה היה מיועד לברוך – אתה לפחות לוקח בכיף את הטראש טוק

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אני תמיד מודה, לא היה לי בעיה להודות שטעיתי לגבי דונציץ ולגבי וויגנס, אני גם לוקח הכל ברוח טוב כשאתה יורד לשפה נמוכה אני מתעלם יש הבדל ברור

חגי "התותח" ניסני
Editor

ברוך רק תזכורת מהפלייאוף האחרון.. עכשיו לי אין שום בעיה עם זה הכל ברוח טובה- זה די מצחיק אפילו. אבל אתה זה שנעלב לי
.
https://www.hoops.co.il/?p=156873
.

חגי "התותח" ניסני
Editor

לפי הבוקס סקור במשחק של הווריורס זה נראה שפסקל נתן עוד פעם מופע טוב. וזה חבל שכאשר דילו משחק הוא זורק הרבה הרבה פחות. אולי שווה להם לעשות את הטרייד כבר השנה ולתת לפסקל להתפתח.

חגי "התותח" ניסני
Editor

חברים זה רק 19 הפרש. לייקרס היר ווי קום.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

ראית את גרין ב32 דקות? 7 נקודות 2-10 מהשדה, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים על 3 איבודים, גיא זה All NBA חמישייה 2

אשך טמיר המקורי

אבל הוא עושה עוש מלא דברים אחרים, כמו לטחון המבורגרים, לקבל טכניות ולשלוח דיק-פיקס.
קליעה זה לא הכל בכדורסל

צ'יטה עם סטפבק

מה שראס אמר על בברלי זה בעצם על גרין. סתם מסתובב כאילו הוא בעל הבית בלי להראות שהוא שווה משהו בכל זאת קיבל 80 מיליון מבלי לשים לב שאריק פסקל עוקף אותו בסיבוב.

2מ10 מהשדה מול הגנת האימים של השקנאים חחח

אשך טמיר המקורי

ראס סתם מריר ואדם קטן וחסר כבוד ליריביו.
שיסתכל על עצמו הלוזר האגואיסט שעומד ליד הביריון שלו וזורק עכשיו טראש טוק.

צ'יטה עם סטפבק

לסכותו יאמר שטראש טוק הוא תמיד זרק

אשך טמיר המקורי

חחחחחח אדם ששומר עם הגב יורד על אחד הבולדוגים הגדולים במשחק כיום 😂

חגי "התותח" ניסני
Editor

כן תחזור על הטיעון הזה כאילו מישהו ממבקשי טובתו טען אי פעם שהיכולות שלו ומה שהוא יודע זה להיות סקורר. אז עכשיו בשביל להרגיש שאתה צודק תכניס גם מילים לפה למי שלא מסכים איתך

גיא רוזן
Admin
4 years ago

תסמונות העשור השני של המאה ה-21. האמת כבר לא חשובה. גם לא העובדות. רק הנרטיב. מדקלמים אותו שוב, ושוב, ושוב, ומייצרים "אמת" אלטרנטיבית.

חגי "התותח" ניסני
Editor

נראה לי שאיבדנו גם את האשך. "כל באיה לא ישובון" נאמר על האגודה – הם יותר גרועים מהבונים החופשיים בעמק הפחד של דויל.

גיא רוזן
Admin
4 years ago

למרבה האירוניה, לתרגום המקורי של עמק הפחד בכלל קראו "גיא צלמוות…"

אשך טמיר המקורי

נרטיב זה להרטיב ברבים בלשון עתיד?

חגי "התותח" ניסני
Editor

חשבתי שאף אחד לא יבין אותי – עם העטיפה הכחולה והספר תמיד היה מתפרק

גיא רוזן
Admin
4 years ago

כן! עטיפה כחולה ואיור של שרלוק שדומה קצת לנשר…

אשך טמיר המקורי

בוקר טוב אני רואה קמתי עם הנץ החמה

אשך טמיר המקורי

יאללה קוריוז תתחיל לשלשל
ולא מהטיטול, מהשלוש

אשך טמיר המקורי

אבן טרנר שחקן ענק, היסטורי.
הוא עושה כ"כ הרבה דברים על המגרש ואין לו תקרה.
רק חסר שיפתח קליעה, והוא בדרגה של אול מג'יק-ג'ורדן.
כנראה שקיבל את שמו משום שמשליך סלעים.

צ'יטה עם סטפבק

😂😂😂😂 בדיוק אוון טרנר משפר קליעה וכדרור ואפשר לסגור את הליגה

אשך טמיר המקורי

האמת? אני מחבב אותו. תמיד אמרתי שהוא טוב ממקבילו האוסטרלי.

צ'יטה עם סטפבק

סימונס רק דאנקים ולייאפים. לא שחקן שיביא לך אליפות אם לא יוקף כולו באולסטארים. סביב אולסטארים כמו קרי קליי דוראנט אפשר להחביא אותו כמו דריימונד ולהנות מהיתרונותיו ההגנתיים. הבןנאדם נגר על בפלייאוף וינגר גם השנה. השחקן ה14 הכי טוב בליגה עי espn😂😂😂😂😂
סימונס הוא דריימונד גרין יותר אתלטי תפור לעמדה 4 בקבוצת כוכבים שצריך לתת הגנה ולסיים ליד הסל דאנקים ולייאפים. בזה הוא מצויין.
ואני חייב להחמיא למנחם האגדי שראה את זה מהרגע הראשון. עוד בעונה הראשונה שסימונס כיכב ונחשב פוטנציאל הוא אמר שסימונס לא רכז ואני התווכחתי איתו הוא אמר שסימונס רק עמדה 4. הדוק צדק בגדול וראה את סה לפני כולם.

אשך טמיר המקורי

היה מת להיות גרין. גם לא בחלומותיו הרטובים ביותר, יתקרב לקרסוליים של מה שגרין עשה, בהליכת ירח ברוורס.

צ'יטה עם סטפבק

נכון כי לא יהיה לידו קרי קליי ודוראנט.
אם גרין היה נופל בשארלוט הוא היה נזכר כמרווין וויליאמס. עכשיו יהיה בhof. עדיף סנטימטר מזל מקילומטר שכל אמר פעם אדם חכם.

אשך טמיר המקורי

גרין דפק שלשות והיה מנהיג של אלופה.
היום הוא סחבה, אבל את שלו עשה.
סימונס לא יכול להנהיג חבורת קרדשיאנס למול הקרוב.

צ'יטה עם סטפבק

גרין לא הנהיג כלום. סטף זה המנהיג ועם שלשות מהחצי מי צריך מנהיג? גרין איכשהו ניסה להצדיק את החוזה שלו ואמר אני נגר וכשרון אין לי אז איך נצדיק חוזה ונעבוד על כולם? נשחק אותה קשוח ו נדבר עם השופטים. הוא רכב על הגב שלהם.
הוא היה טוב רק ב15 ו16 זהו בהגנה עשה את העבודה שלו

אשך טמיר המקורי

הנהיג, הנהיג.
גם היה טוב ב-15-16 שלזה סימונס בחיים לא יגיע.
דפק שלשות בגמרים וריכז משחקים מעמדת הסנטר/פאואק ולא סתם עמד כמו קלוץ בצבע.

צ'יטה עם סטפבק

מה לעזאזל דמיאן גונס עושה בnba פחות טוב מעידו סלמנסון בהרבה

אשך טמיר המקורי

ברח לטריי פלואטר מהטיטול

צ'יטה עם סטפבק

אתה פספסת איך הם נראו שיאנג נח. חפש למעלה בתגובות אתה תצחק.

אשך טמיר המקורי

קראתי. תמיד עובר על הבלוג בבוקר. יותר טוב מהמשחקים.

צ'יטה עם סטפבק

אשך ראית את מרקל פולץ? ניגב חבלז

אשך טמיר המקורי

לא. מה ניגב? חומוס בנצרת?

אשך טמיר המקורי

פששש
יכול לפרוש בשיא

צ'יטה עם סטפבק

נתן גם 19 נק אל תזלזל קולע כבר 10 נק למשחק דאבל פיגרס ונכנס לחמישייה כבר. תכף עובר את לונזו

חגי "התותח" ניסני
Editor

שמעון בנוגע לפרסונס – הוא מזכיר שבלול שהגוף שלו לאט לאט נושר על הכביש. יש מצב יגלו איזה זרת שלו על הפרקט. בסוף מרוב שהוא הילטי מן הוא יתפקד כמו המוח בצבי הנינג'ה

אשך טמיר המקורי

רגע – פאקסונס לא פרש לפני איזה חמש שנים??

צ'יטה עם סטפבק

אשך תקרא למעלה תגובות. הוא נכנס היום ונראה כמו מוניקה מחברים בגירסה הלא מחמיאה תפח במקביל לחשבון הבנק שלו. אחרי 2 דק פירס הוריד אותונראה לי עד לסיום העונה

אשך טמיר המקורי

מפחד להסתכל

אשך טמיר המקורי

לא יפה להקים גופות ממרבצן.
פירס צריך להיענש

צ'יטה עם סטפבק

חתום כזומבי כמו ראיין אנדרסון ביוסטון

צ'יטה עם סטפבק

לא חושב שהוא יראה עוד פרקט 2 דק הספיקו לפירס

אשך טמיר המקורי

החוזה שלו זה עד ביאת המשיח נכון?

צ'יטה עם סטפבק

אתה בטוח לוקח אותו על דרוזן

אשך טמיר המקורי

לדרוזן יש דופק לפחות. לא סדיר, אבל דופק.

אשך טמיר המקורי

לברון חוגג על צעירי ו'-3

stam
stam
4 years ago

טוב, הפעם הבאה שקובי צריך להגיע זה הפינאלס.
לברון פשוט חזר 10 שנים אחורה היום. עם מה שלמד ב-10 שנים שאחרי. אשכרה ילד קטן שבא להראות לקובי, תראה תראה.

רן הנרגן
רן הנרגן
4 years ago

לכל שונאי גרין אני מציע להמתין לשנה הבאה, אולי תהיה סביבו קבוצה בריאה ואפשר יהיה לשפוט אם הוא טוב או לא. לדבר עליו בשנה שאין מה להשיג בה מבחינתו זה בזבוז זמן

צ'יטה עם סטפבק

נמתין נמתין אבל שנה הבאה הוא יחזור להיות אופציה 4 ולא אופציה 1 כמו עכשיו. המנוי שלי זה לאופציה שלו כמספר 1 על זה דיברנו תמיד והשנה החלומות התגשמו וזה קרה וקיבלנו הזדמנות לחזות בתשובה לויכוח שהיה ביני ובין גיא וקיבלנו תשובה די ברורה.
שנה הבאה גם יהיה צחוקים אל תדאג פעם ב10 משחקים הוא ישאג עם איזה האסל בהגנה ויעבוד עליך שוב, רוב העונה ינגר למוות גם כאופציה 4.

צ'יטה עם סטפבק

אגב אני במקומכם משחיל את דריי לאיזה פראייר גודל לכם דריי משופר האסלר רציני אריק פסקל וליד כוכבים הוא יהיה אולסטאר תראה איך הוא חוגג תחת שמירה תאר לך שהוא יהיה כל הזמן לבד? הצעיר נמרץ ורץ ומתאמץ בלי סוף תנו לו חמישייה. דריי גמר את הסוס ואיזה 2 משחקי שאגות והאסל לא ישנו את זה

צ'יטה עם סטפבק

העיקר שהקוריוז הגיע ל30 נק זהו המטרה הושגה זה כל מה שרציתי מהמשחק הזה 😎

stam
stam
4 years ago

33 נקודות על 33 דקות, 6 מ-10 מהשלוש, 12 אסיסטים על אפס איבודים…

stam
stam
4 years ago
Reply to  stam

בדעיכה ניכרת!

צ'יטה עם סטפבק
Reply to  stam

נו באמת כיתה ו 3 מול תלמיד יב

stam
stam
4 years ago

גם נגד כיתה א', הפרימטר אותו מרחק, וצריך לפגוע. לא?

אשך טמיר המקורי

האוורד בלייקרס – מצא מין את דו-מינו

צ'יטה עם סטפבק

😂😂😂😂😂

צ'יטה עם סטפבק

מי לדעתכם ניצח בטרייד של דמיאן גונס עומרי ספלמן?
לדעתי ההוקס ינצחו בטרייד הזה אבל בקרוב נראה את שניהם בארץ ציון

אשך טמיר המקורי

הסוכנים

צ'יטה עם סטפבק

😂😂😂

גיא רוזן
Admin
4 years ago

"כיתה ו 3 מול תלמיד יב "
.
מתחילת העונה, לברון הדועך:
.
25 נק', 7.6 ריבאונדים, 11.2 אסיסטים, 3 איבודים (3.7 אסיסטים לאיבוד), 54% אפקטיבי, 34% מהשלוש, 71.8% מהעונשין.

stam
stam
4 years ago

זה בזכות המקלחות המשותפות עם הווארד 🤣🤣🤣
ואז הוא מבקש ממנו להתכופף לסבון 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
חחח חחח חחחחחחחחחח

צ'יטה עם סטפבק

נדבר במשחק ה40 50 וההפלייאוף דיברנו על זה כבר לא?

גיא רוזן
Admin
4 years ago

כאשר זה נוח לך, אז זה "נדבר אחרי".
בשאר הזמן (99%) אין לך בעיה לצאת עם הצהרות על הקריירה של שחקן בו צפית רק בתקציר…
.
חוץ מזה, אתה לא כתבת פוסט אחרי 8 משחקים, על MVP, וחמישיות עונה? . . .

צ'יטה עם סטפבק

נו ובחרתי בלברון mvp לא? אז כרגע מסכים איתך
ולמה אתה לא נותן קרדיט לדיוויס? בלי עוד כוכב ראינו את לברון שנה שעברה לא? או שלונזו כוכב?

גיא רוזן
Admin
4 years ago

אז מה פשר ה-"נדבר במשחק ה40 50 וההפלייאוף דיברנו על זה כבר לא? " ?

גיא רוזן
Admin
4 years ago

די עם הנרטיב. תבדוק את הנתונים. מה הלייקרס עשו עם לברון על הפרקט. מה הם עשו כאשר לא שיחק. זה לא מסובך.
.
לגבי דייויס –
לא ברורה לי השאלה. כבר כתבתי שאני חושב שהוא כבר עכשיו, ויהיה בהמשך, חזק במירוץ לתואר שחקן ההגנה של העונה. הלילה לא היה הלילה שלו, ולכן הוא לא הפך לחלק מהדיון.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

מה לא ברור גיא? נדבר אחרי שלברון ידעך…. בעוד שלוש ארבע שנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

גיא לברון עדיין ענק (טופ 5 בליגה )אבל הוא בדעיכה משנה שעברה , למרות סגל יותר טוב משמעותית לצידו הוא קולע פחותנקודות ב4% פחות אפקטיבי, הוא עבר להיות מנהל יותר של המשחק אבל יש לו ירידה ביכולת כסקורר

גיא רוזן
Admin
4 years ago

ההבדלים מהשנה שעברה לעונה הנוכחית:
2.4 נק', 2% אפקטיבי, 1.4% TS
.
אלו הבדלים זניחים, בעיקר לנוכח השינוי בצורת המשחק. הוא כבר לא צריך להיות ספק הנקודות המרכזי בשביל להשיג ניצחון. מה שמאפשר לו לתקוף הרבה פחות את הסל. אותן 2 נק' הבדל, הן בדיוק ההבדל בין כמות הנק' בצבע השנה (11.4) לעונה שעברה (13.5).
כן, יש ירידה ביעילות של לברון בצבע. הוא הפך מ-"בלתי עציר", לסתם "טוב מאוד".
צריך לזכור שבד בבד, היעילות שלו כעושה משחק גם היא עברה שינוי, כאשר ממנהל משחק טוב מאוד, הוא נותן נתונים שמזכירים את מיטב הפוינט גארדס בשיאם.
השורה התחתונה?
קשה לי להצדיק את המשפט "לברון דועך" לאור הנתונים.
28 PER העונה. 27.6 PER ממוצע בקריירה. עונה 17 שלו. לא נתפס.

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אני מסכים איתך לא נתפס אין שחקן עם קילומטראג כמו שלו שהציג יכולת כזאת, איפה אתה רואה את הנתונים המעודכנים בבסקטבול רפרנס, זה מראה לי 24.3 נקודות ב52% אפקטיבי

עידו גילרי
Admin
4 years ago

רק מראה לך עד כמה המספריים יכולים להשתנות ממשחק למשחק בשלב הזה של העונה.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

פשוט תסתכל באתר הליגה.

stam
stam
4 years ago

השינוי של הערב אצל הלייקרס: מתחילים לגלות את הלקיעה מהשלוש.
זה לברון לוקח על עצמו, בעיקר. ואחריו, כמו בכל דבר, היתר.
עד הערב הלייקרס לא זורקת משם. מקום 3 מהסוף, עם 28 זריקות למשחק, שהן 30 פלוס אחוז מסך הזריקות.
הערב עם 35 מ-89, כמעט 40% מהזריקות, שזה הולך והופך לסטנדרט של הליגה. יוסטון מילווקי כבר חוצות את ה-50. והמגמה רק בעליה.
אחרי הרבה שיעורים כואבים מהצד השני, האחרונים עם פיניקס וסקרמנטו, אולי הלייקרס ילמדו להבין שזה גם משתלם, וזה הנשק החדש, לא חשוב מה פופ (אחרון בליגה בנסיונות, הרחק מאחור, 27% מהסך הכולל בלבד…) חושב על זה. 3 >2.
השלב הבא? גם בהקשר הזה, להיפטר מרוב מחסן הגארדים, עבור יצרן נקודות ושלשות מוכח. לא כל יום לברון יציל הכל, גם מהפרימטר.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  stam

תוהה את מי להכתיר כנסחף של השנה – אתה נותן פייט קשה לשמעון וברוך

stam
stam
4 years ago

כי אני גוי! סמולן! הומווווווווו! שינקינאי בועתי מסריח! אליטיסט מתנשא! מהפרקליטות, ה-BDS וה-ISIS!
תכלס עלית עלי.
שמי חנין זועבי. מעריצה צמודה של לברון ג'יימס.
בא למרמרה?

Smiley
Editor
4 years ago
Reply to  stam

יצא לך הסומסום… בעצם זה…

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  Smiley

לא הוא לא סומסום בכלל… הוא סתם גולש חדש ותמים שנקלע למערבולת.

Smiley
Editor
4 years ago

התבלבלתי בספירה 🤔

עידו גילרי
Admin
4 years ago

של מה? הזהויות?

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  stam

מה זה הפיתרון שלך? לזהם את השיח? תראה את ההתכתבויות שלי עם גיא שהוא דמות מוערכת וללא ספק מהצד השני של המפה הפוליטית. אני חושב שזה די נקי..
ולעניין איך " מגלים" קליעה מ3? במה זה תלוי שמעון? אה סליחה stam?

stam
stam
4 years ago

נדמה לי שמתאמנים יותר! אפשר לשפר הכל. את הקליעה משלוש. או את העברית.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  stam

אהה להתאמן משפר עד גבול מסוים. גם את ההומור גם את התחכום, וגם את המודעות העצמית. אבל אפילו אתה יכול להוציא מעצמך תגובות יותר טובות ועקיצות יותר מתוחכמות. תתאמן ותחזור אלי עם חומר יותר טוב. כרגע זה נראה כמו אטלנטה מול לוס אנג'לס (קליפרס כן?)

stam
stam
4 years ago

אתה יודע מה מצחיק, אותי לפחות, חגי "התותח"? (אגב, מאוד מעניין איזה כיוניים אנשים בוחרים לעצמם. זה מאלף. "התותח"? יעני, תגדיל לי בשקל? משהו שאתה רוצה שנדבר עליו?).
מה שמצחיק, בעצם מדכא, זה לקרוא אנשים כמותך. אנשים שבצר להם, מייד הולכים למקום של הטחת בוץ לא קשור. הטענה: לברון מצוין? התגובה: "אתה שמעון". הטענה: "הדת חונקת את מדינת ישראל" (משהו כזה, לא זוכר כבר). התגובה: "אתה אדם אלים! פוגע ברגשות" וכו'. הטענה: כלשהי. התגובה: נסיון לסתום פה במשהו לא קשור, "מכפיש" (בלי שום ביסוס), אד הומינם (כלפי כינוי ברשת…), התקרבנות ("אתה אלים"), התמסכנות (לי בכלל יש צרות אישיות"), וכל האינוונאטר.
זה מצחיק כי זו הודאה בתבוסה עניינית. זה מדכא, כי מי בא להביס? פורום הוא מקום לדו-שיח. אני מנסה להרגיל את עצמי לשינוי טון, סגנון. כי הסגנון שלי חד, לפעמים בוטה, מה יש בכלל להכחיש. אלא שכל המאמץ בכלל לא לעניין. אתה בכלל לא מאצ'. כמו לדבר מול קיר. כי בסוף, לפעמים כבר בהתחלה, "התותח" תמיד יבוא עם איזה "לזהם את השיח", ושאר קלישאות מהטקסט-בוט הפוליטי.
בוקר טוב, יש עבודה.

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  stam

"התותח" – במחווה לסרט סנאץ' עוד מהתיכון – לא ממש זוכר למה דווקא התותח. אין קשר לאיבר מין למרות שהאסוסיאציה שלך מעידה לא פחות על הכותב.
אתה יודע אפשר לעשות קולאז' ולזרוק את כל מה שאמרת באמצע אבל נראה לי שאתה צריך לנוח נמשיך ביום אחר כי זה כבר לא כוחות היום.

צ'יטה עם סטפבק

מסכן אל הורפורד שחקן ב10 רמות כל הקריירה על דריימונד ודריי יזכר כגדול ממנו כי שיחק עם קרי קליי ודוראנט, הכל לאיפה אתה נופל. דריי בשארלוט היה מרווין וויליאמס.

גיא רוזן
Admin
4 years ago

בחיים מזל זה לא מעט. קובי בשארלוט במקום בלייקרס, היה מיץ' ריצ'מונד…

עידו גילרי
Admin
4 years ago

חחח…. יצא לך שמעון.

גיא רוזן
Admin
4 years ago

חבל. קיוויתי שהציניות שבתגובה תעבור מסך.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

שלוש נקודות היו במקור? כי אז זה לא היה אמור להתפספס

גיא רוזן
Admin
4 years ago

בטח שהיו במקור.
(זה מעלה זיכרונות מדיונים אינסופיים עם הממזר…)

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

http://www.hoops.co.il/?p=173017
גיא היה לנו וויכוח אח דריימונד שווה מקס אם הוא אולסטאר (1 מ24 השחקנים הטובים בעולם).
.
אם סימונס יפתח קליעה, איך הפליקאנס יראו… אין הבדל בין אינגרם לבוקר של עונה שעברה דרך אגב

גיא רוזן
Admin
4 years ago

מה אתה מנסה לרמוז? שאינגראם בבוא היום יהיה אולסטאר?

גיא רוזן
Admin
4 years ago

(לא ממש ברור מה הקישור מנסה להוכיח או לחדש. את הדטרמיניזם השמעון-רוביני אנחנו כבר מכירים…)
(ע"ע הכישלון של יוסון 18')

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

שמעון צודק גרין בקבוצה אחרת לא היה מתגלה ובטח שלא מגיע למעמד שרפי הבנה באתר כינו אותו טופ 15 בליגה , היה לו עונה אחת ענקית 2016 וזהו משם שחקן בינוני שתופס גב על הגדולים.

נתן גולד
נתן גולד
4 years ago

אני לא חושב שדריימונד מתקרב לאל הורפורד ואני לא חושב שיש מישהוא שחושב ככה. אל שלוש רמות טוב ממנו וגם ייזכר ככזה גם אם לא ישיג אליפות.